Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" покупець може:

1. Обмінювати товар належної та неналежної якості.
2. Повернути товар належної та неналежної якості.
3. Повернути або обміняти товар належної та неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:

1. Товар, який має чек;
2. Товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.


Процедура повернення та обміну товару Належної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Надішліть товар перевізником Нова пошта на відділення №1 м. Харків (вул. Польова 67) на отримувача Андріанов Михайло Анатолійович, моб тел +380635745168. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар
4. Усі послуги перевізників або комісії переказу коштів проходять за рахунок клієнта.

Тобто, для того, щоб скористатися обміном/поверненням протягом 14 днів, повинні бути виконані умови:

1. З моменту придбання товару пройшло не більше ніж 14 днів;
2. Товар не був у використанні, збережено зовнішній вигляд товару та упаковки, збережено ярлики та пломби на товарі та упаковці. У разі купівлі товару у блістерній упаковці – упаковка має бути не порушена;
3. Товар у повній комплектації без ознак використання та пошкоджень;
4. Є розрахунковий документ, що підтверджує факт покупки товару у нашому магазині.

Процедура повернення товару Неналежної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Надішліть товар перевізником Нова пошта на відділення №1 м. Харків (вул. Польова 67) на отримувача Андріанов Михайло Анатолійович, моб тел +380635745168. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар
4. Усі послуги перевізників або комісії переказу коштів проходять за наш рахунок.

Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту


Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом до відділення Нової пошти

Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки у відділенні Нової пошти продавцем.

info@homen.com.ua

+38 (063) 574 51 68
+38 (066) 574 51 68

м. Харків, вул Академіка Павлова, 165